mandag 26. oktober 2009

I'm rolling around

stolt over å ha rulla meg over til magen på egenhånd:)

I dag rulla jeg nemlig fra ryggen til magen. Har lenge vært sånn på sida men ikke skjønt hvordan jeg skulle komme meg helt over på magen, men i dag bare klaffa alt og vips så lå jeg på magen. Og gjett om det var morra da:) Måtte gjøre det flere ganger så pappa fikk se også. De blir jo så stolte disse foreldrene mine. Etter mye rulling, masse kosing, litt grøt, mer rulling, kos og sånn dro vi på trilletur ned til Alnabru. Pappa og mamma skulle ha noe på den kjedelige tekniske butikken så da fant jeg liksågodt ut at jeg kunne sove jeg:) 

Da jeg våkna var vi på vei hjem igjen. Vel hjemme ble det middag på meg, grønnsakspure i dag. Nam nam. Det er godt, men det er enda bedre når jeg kan hjelpe til med skjeia selv og gni maten godt inn i hele ansiktet, på hele stolen, gjerne over klærene mine og på mamma så klar. Da blir mamma så fornøyd atte. Og pappa bare ler.



under lekestativet er det kos å være

Men å bite på sida her er aller best

øver meg på å rulle over til magen men så fanget tv oppmerksomheten min plutselig

Apropo ler. Jeg fant ut noe nytt som var gøy i dag. Borte tittei leken er fortsatt gøy men det var velidg gøy når mamma kilte meg på magen i dag. Da lo jeg kjempehøyt. Men det er litt sånn forskjellig fra dag til dag hva som er gøy. Er ikke sikkert det er like morro i morra. 
Mamma og jeg var en liten tud på senteret, men det var absolutt ikk enoe gøy. Jeg ville i allefall ikke sitte i vogna. Derfor mamma måtte bære meg til jeg fant ut at det var greit nok å sitte i vogna til jeg sovna. Greit med slave da. 

Glemte jo helt å blogge gårsdagen. Vi hadde storfint middagsbesøk av Oldemor, Oldefar, Bestemor og Bestefar. Da fikk jeg mye oppmerksomhet da. Herlig!! Bare så synd vi måtte stille klokka sånn at den var en time mer enn det jeg følte. Jeg var helt klar for å legge meg kl 17 men med litt kos, oppmerksomhet og prating så klarte jeg å holde meg våken til 18.30. Men da tok det ikke lang tid før jeg var i drømmeland. Så vi fiksa jo den klokkestillinga ganske greit syns jeg. Sov jo til kl 6 i dag. og det var jaggu sent nok syns jeg ja. Da ville jeg opp å øve meg på rullinga:)

Oldemor og Oldefar. Jeg gjør visst ett eller annet morsomt tror jeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar