torsdag 1. oktober 2009

En litt tung og trist, men fin dag.


Det har vært en spesiell dag i dag. For i dag har det vært begravelse for Simen som er fetteren til pappa. Mamma og jeg dro ikke i kapellet, men vi var på minnestunden etterpå. Veldig fin stund med familien. Det var mange mennesker der, og deriblandt oldemor, oldefar, bestemor, grandonkler og grandtanter og tremenningen min, Matheo som er 2 år. Han var veldig gøyal og spennende. Jeg fikk til og med låne det flotte lekehelikopeteret hans. Helt til jeg prøvde å tygge litt på det, det var visst ikke helt lov sa han og tok tilbake helikopteret sitt. Men det var spennende å se på han da. Han sprang rundt og snakka og lekte og gjorde masse jeg godt kunne tenkt meg å gjort jeg også. Men jeg måtte sitte å bare se og lære nå, men snart lære jeg meg nok å krype og gå tenker jeg. Jeg vandret i stedet fra fang til fang og prata masse med alle. Vi fant også ut at jeg er veldig kilen på ørene. Det var litt ekkelt men morsomt også og jeg gliste fra øre til øre. Det er veldig gøy når så mange vil prate med meg og lar meg sitte i fanget. Da koser jeg meg.

Da vi kom hjem var det egentlig kvelden og natta for meg, men jeg fikk litt grøt etter kveldsstellet og det var like godt i dag som i går. I dag spiste jeg faktisk opp hele posjonen min. Flinke meg. Mamma og pappa var kjempefornøyde:) Alt for å glede de. Maisgrøt er virkelig å anbefale altså. kjempegodt. Hvorfor har jeg ikke likt det før lissom. Men nå har jeg fått smaken på det. Fikk også pære og mangopure til lunsj og det var knallgodt det også.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar