onsdag 15. september 2010

update me please!



Okay da. veldig lite blogging om dagen. Men her kommer en oppdatering. Det har gått i litt forkjølelse, masse planer, mye aktivitet, ommøblering av stua, mye bedre søvn, men likevel litt trøtte foreldre. husarbeid og diverse som at mamma har hatt litt syoppdrag bl.a.


full fart hele tiden:) 
.
Barnehagen går veldig bra, fortsatt litt gråting når mamma eller pappa leverer meg og går. men jeg koser meg jo så innmari der nå. vi er masse ute, jeg leker med de andre barna, er blid og trives veldig

Fått nye vintersko også. Trenger det til vinteren i barnehagen.

Det har blitt en del forandringer hjemme også. Snakker om stua nå. mamma og pappa fant plutselig ut at sekjsonen skulel bort og har nå plassert tv på ett tårn av en benk og ikke har jeg noen steder å ha lekene mine (som før var i ene skuffen go to av hyllene på seksjonen) og den er alt for høy til å kjøre bilene på. Makan til frekkhet altså. Hvor skal jeg leke nå og hvordan skal jeg klare å klatre på tv-benken nå eller sitte/ stå helt inni tv og se drømmehagen. ikke får jeg se drømmehagen heller for pappa har solgt dvd spilleren og anlegget og kjøpt nytt som ikke har kommet enda. Snakk om forandringer i stua. FLytta om har de også gjort så nå er sofaen og bordet på helt andre plasser så jeg kjenner meg nesten ikke igjen. men det ble fint og åpent og stilig da. Skal innrømme det. 
litt vanskelig a mamma, få tilbake den lave tv-benken

skjønner dere hva jeg mener eller? litt høyt lissom.. (veldig barnesikkert for tv da)

Forkjølelsa begynner å gå over. Vært litt tett, hostete og snørrete bare og ett par hjørnetenner har dukka opp også. Og jeg går ikke lenger, jeg løper nå. Over alt. Spesielt hvis jeg har funnet noe som jeg ikke får lov til å leke med, som i søppela, en mobiltelefon osv. Utrolig morsomt lek blir det uansett. Skal vi kalle den politi og røver der jeg er røveren?

Å bade går aldri av moten og er like poppis:)

Og angående søvnen har det også skjedd ting. Jeg har nemlig funnet ut at å sove fra 19-6.30 er utrolgi deilig og tror jaggu jeg skal fortsette litt med det. Gjort det hele uka nå. Og både jeg, mamma og pappa er så utrolig mye bedre humør og form nå. Selv om vi faktisk er litt mere trøtt nå enn da vi sov mindre, men nå får vi jo nok søvn.
Så hurra for det og håper det varer, vi har en mistanke at barnehagen har en innvirkning, jeg sliter meg mere ut og gjør mer på dagen og sover derfor bedre på natta. Liker vi å tro da. 

Dette er litt av det mamma har pusla med i tillegg også da. 
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

1 kommentar: