søndag 19. september 2010

Tofte yeeeee here I come.



Related Posts with ThumbnailsYes fredag. 
Men mamma var i dårlig form og svisj hvem kom inn døra? Mormor og Tante Alexandra. 
Jeg ble kjempeglad for å få besøk av de, men gjett hva som skjedde, jeg bare vaset rundt i nattdrakten og trodde jeg skulle legge meg, jo mormor tok meg med ut i bilen og vi kjørte til Tofte. 
Ble litt rar nattrutine og skjønte noe skulle skje så jeg duppet i 20 min. i bilen og fikk hilst på hunder, onkler og bessa før jeg stupte i senga mi i Tofte. 

risgrøt er kjempegodt.

Lørdagen startet kl 1/2 7 og jeg klarte å vekke opp Stian og Alexandra sånn på tidlig morgenen så da hadde jeg lekekompiser også. 
Formiddagen gikk med til lek og moro, mat og drikke. 
Så sov jeg i 3 timer og mens jeg sov hadde mormor og bessa plukket epler så mormor dro meg med på butikken for å handle inn til safting. 
Ettermiddagen var utelek med onkler, middag, innelek, plutselig var kl så mange at det ble bading. 
Koste meg leeeenge i badekaret så mormor fant ut at nå var det nok for vannet var jo blitt kaldt.... Denne natten sov jeg godt også og våknet kl 6.
Sto opp og hi hi klarte å vekke Stian og Alexandra tidlig denne dagen også.
Ny dag nye muligheter, jeg lekte og koste meg, spiste og gjorde ablegøyer. 
Og før jeg skulle sove duppen min hadde mormor saftet, lagd mos og eplekaker, bra jeg fikk henne opp så tidlig at det ble litt årnings på alle eplene hun hadde plukket.  
Etter duppen ble det mere mat, lek og ablegøyer. 
Spiste middag og så ble jeg puttet i bilen og vi var on the road again.... 
Duppet av i bilen en halvtime, mormor tok meg ut av bilen, og vi ruslet bort ringte på døra, ååååå lykke det var mamma som åpnet. 



Det var veldig koselig å være i Tofte, men det var godt å komme hjem til mamma også. 
Mamma var i mye bedre form, men mormor ble til jeg hadde badet og spist grøt og lagt meg. Takk for helgen mormor og bessa. Love You......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar