lørdag 11. september 2010

Litt forkjæla


Neida, jeg slapp ikke unna denne forkjølesa jeg heller. Også i dag som mamma og jeg hadde de store planene. Vi skulle først til Drammen på Stoff og Stil, jeg skulle være litt hos mormor og Bonustante Janne i mellomtiden da. Deretter skulle vi til Sandvika storsenter å møte Mari, Emilie og Julie. Lenge siden jeg har møtt Tvillingjentene nå. Men vi kom oss til Drammen, Mormor ble desverre forsinka så jeg måtte bli med mamma til den kjedelige butikken. Der sa jeg høyt og tydelig ifra at dette var gørr kjedelig og jeg føler meg ikke bra. Mamma trodde først jeg hadde feber siden jeg så så daff ut. og litt varm var jeg men det kan være litt pga all protesten jeg framførte i butikken.
Men det ble nå sånn at jeg fikk være sammen med Mormor, Tante Alexandra, Bonustante Janne, bonustantene Janicke og Nina. Og da skal jeg si jeg kvikna til og storkoste meg. Gliste, lo og testa ut hele leiligheta til Janne.

Mamma dro på kafe alene og kosa seg. så dro vi hjem til pappa igjen. Da ble formen litt daffere. Så helt i form er jeg ikke. Selv om mamma og mormor trodde jeg fake den forkjølelsa så jeg kunne være sammen med mormor da. Men alle var jo fornøyde uansett.

Ble litt kosing på fanget til mamma og pappa på ettermiddagen, Deilig å bade var det også å få åpna halsen og nesa litt.
Også var det godt å legge seg etter litt Drømmehagen. 
Håper formen blir litt bedre i morra så jeg er klar for barnehagen på mandag


Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar