mandag 6. september 2010

Mandag og full rulle

Full rulle hele dagen. Er ikke barnehage i dag så jeg har vært hjemme å bølla litt sammen med mamma og pappa. Først vekka jeg mamma og pappa litt midt på natta før jeg tenkte at det var best å stå opp kl 6. Mamma og jeg stod opp først men hun hadde sånn hodepine at pappa og jeg lot henne sove litt mer i håp om at formen ble bedre. 

Dagen har gått unna, Pappa og jeg var ute og lufta oss før vi vekket mamma og spiste frokost/lunsj. Pappa sov så litt samtidig som jeg tok meg en liten dupp også og mamma gjorde noen ærender. Så ble vi rett og slett med inn til byen da pappa skulle på jobb. Mamma og jeg måtte visst på en butikk for å kjøpe noe systoff. Mamma har visst fått ett syoppdrag. Det er jo bra. Ble bare en kjapp tur til byen, vi handla dro hjem, jeg lekte, herja og bada og så kom Bestemor på besøk. Det var stas det. Jeg gliste fra øre til øre. og tulla og fjasa og kosa meg masse.
Etter en lang dag med masse action var det godt å legge seg i senga og sovne feil vei oppå både puta og dyna. Det beste er å ligge å kose med puta under magen. 


Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar