tirsdag 7. september 2010

barnehage


Nok en dag i barnehagen. Det er like upopulært når mamma skal gå og jeg skjønner hva som skal skje når hun ene i barnehagen kommer å skal absolutt holde meg. Jeg klamrer meg derfor så hardt jeg kan til mamma, Så hardt at hun ikke trenger holde meg fast en gang. Bare henger rundt halsen hennes eller står i fanget. Og alle ser desperasjonen i øynene mine som sier, jeg vet hva som skal skje og jeg liker det IKKE. Men heldigvis er det bare akkurat de 2 minuttene fra mamma leverer meg til hun i barnehagen og går ut døra. Med en gang mamma er borte og står utenfor barnehagen roer jeg meg og slutter å gråte. Og jeg storkoser meg i barnehagen. Jeg spiser godt, leker, herjer, er masse ute go sover bra. I dag sov jeg til og med samtidig med de andre barna. ikke lenge før som har vært tilfelle tidligere. Det har sin enkel grunn i at jeg står opp kl 5 veldig ofte, det gjør kanskje ikke de andre barna.. ? I dag plaga mamma meg til å sove videre fra kl 4 til kl 7 og jeg skal innrømme at jeg var mye mer uthvilt og bedre humør kl 7 enn kl 4 ja. Greit mamma du har rett akkurat der. Kl 4 ellet 5 er ikke morgenen, men jeg har nok glemt det i morra igjen.

Pappa henta meg i barnehagen og vi gutta kom hjem til ferdig middag. Snakk om luksuslife.
Så var det tid for drømmehagen, masse herjing, bestemorbesøk, bading, grøt og melk før det var veldig deilig å legge seg i senga si. 
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar