mandag 20. september 2010

Hjemmemandag


Tja i dag har vi stort sett bare vært hjemme. En pitte liten tur på Ikea har dog vært med i bildet da. Der fikk jeg løpe rundt med en sånn gåvogn og presterte å kjøre rett i veggen og beit meg i leppa så jeg blødde litt. Men det gikk bra altså.
Mamma og jeg har kosa oss sammen på morgenen. Vi har tegna og sett tv og lekt og herja og kosa oss, før vi vekka pappa og spiste frokost sammen, jeg tok en lyndupp i dag. bare 40 min på hele dagen.. ( litt for lite i følge disse foreldrene i allefall)
tegning er spennende
tunga rett i munnen nå
og tre blyanter på en gang er tingen
okey, litt interessant med tv i bakgrunnen også da..
skal bare sjekke hva som skjer før jeg tegner videre.

På ettermiddagen har bestemor vært på besøk. Bestemor og jeg gikk uten for blokka og litt inni skogen og plukka kongler og kosa oss. Måtte gå inn for det begynte å regne og jeg ble litt sliten av å gå og falle så mye. Har i grunn falt masse i dag. Sikkert pga lite søvn og fordi jeg er litt sliten. 

Har vært veldig kosegutt  og sittet mye i fanget til mamma. Noe jeg tror hun har syns har vært koselig siden hun er litt pjusk om dagen.
det var veldig morsomt å gjemme seg inni  skapdøra til seksjonen som nå er rydda utav og til salgs.. Om noen ønsker seg en flott seksjon så gi et lite pip:)
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

1 kommentar:

  1. Å så herlig!!! Vil også på Ikea, men det blir litt langt. Prøver å lure mannen til en Trondheimstur før jul så jeg får dekket litt Ikea-behov!

    Klem

    SvarSlett