mandag 16. august 2010

Trønderbataljon



Vi har endelig vært i Trøndelag igjen og det har vært så koselig. Vi har bodd hos Bonustante Monica. Til tross for at hunden hennes Trixie var litt skeptisk og ikke likte meg helt så ble redningen at hun bodde litt hos bonustante Anita. Vi har også vært å besøkt tremenningene mine og uti Rissa en tur der mamma har vokst opp. Der bodde vi hos noen venner av mamma og pappa og de hadde 3 barn som ble lekekamerater til meg og mange kule kattunger. Jeg herja både med de to tvillingguttene, jenta. De hadde mange tøffe Drømmehagenfigurer og leker. Jeg tok meg også tid til å plage de kattungene som var der også.  De var heldigvis vant til å bli herja litt med og utrolig kosete og søte. Det var nesten så vi tok med oss en kattunge hjem, for de var sååå søte. 


Jeg har fått møtt oldemor, tanter og onkler, fadder Nina og tremenninger og venner. Og det har vært så stas, jeg har som vanlig sjarmert de alle sammen. 
Jeg vil gjerne tilbake til Trøndelag igjen snart. 
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. finingen Aron! du blir så stor, atter!
    Tror jeg hadde likt meg i den trampolina ja...

    kiss, tuva

    SvarSlett
  2. ja, nå vokser jeg som bare det. Må møtes snart. Nå trasker jeg avgårde også:)

    SvarSlett