lørdag 7. august 2010

sånn går no dagan



Vel mamma påstår at bøllefaktoren er høy og at lydnivået om mulig bare blir høyere og høyere. Ja ja, sånt må man regne med. 
Jeg elsker å traske rundt i stua, kjøkkenet og gangen og må sjekke at dvd står riktig, tv er riktig innstilt, at kasseroller er rene og pene, og at generelt alt er på plass i skuffe rog skap. Veldig viktig. Det blir ryddet (redigert rotet) hele dagen lang. Og når det støvsuges hjelper jeg mer enn gjerne til, jeg dytter støvsugerem, trykker på den og følger etter mamma over alt.

Gåinga går bedre og bedre. Det blir noen knall og fall innimellom men det er mest gåing og mindre krabbing nå. Selv om krabbing kan være okey av og til, jeg er jo raskere enn min egen skygge der.

retning tv'n... alltid retning tv'n

oi, jeg datt visst.

følger ivrig med på drømmehagen, med hele kroppen

I går hadde jeg besøk av Bestemor. Det er like stas hver gang og jeg fikk spise bringebær med kesam, helt på egenhånd. åh lykke. Bestemor er bare best. og jeg blir like ivrig og i hundre hver gang jeg ser henne.

Ønsker dere alle en flott helg. 
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar