tirsdag 24. august 2010

hu hei kor d går


Dagene flyr. I dag er det barnehagetid igjen. Ikke fullt så populært i dag da pappa leverte meg og han skulle gå. Gråt og ville bare sitte i fanget hans. Men det går nok greit for det. Må bare bli vant til at mamma eller pappa går og ikke er i barnehagen.
I helga hadde vi masse koselig besøk, bonustante Anita, bonustante Janne, Janicke, Mormor og Bessa. Kjempestas. Jeg elsker jo besøk. Vi var ute og herja og lekte, inne og herja og tulla og vi har vært på senteret, trilla litt og vær inne. Ikke alle dagene været har vært like bra men på søndag var det strålende sol og varmt. Deilig. 


åh mormor, jeg trenger da ikke hjelp til å gå lenger jeg da..

Nei, da stikker jeg av da. 

Nå går jeg masse når jeg er ute også, det er ikke så mye krabbing i gress og på grus lenger. Deilig å slippe å skrape opp knærene sine på steiner og sånn.
fant en vissen blomst. vil du ha'n?
Vi har vært litt sløve i disse dager og litt slitne men det kommer seg nok når alt blir litt mere normalt og vanlig her hjemme også. Mye nytt og annerledes nå med barnehage og jobb igjen etter ferie. Men det går seg til. Dagene går fort uansett.
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar