tirsdag 17. august 2010

Barnehagestart



Da hadde vi allerede kommet til andre tilvenningsdag i barnehagen. Kan vel si det slik at det går bra og at jeg koser meg med alle de andre barna og barnehagetantene. I dag var til og med mamma og pappa borte en time mens jeg leka og herja og spiste lunsj med resten av gjengen. Det gikk uten så mye som ett avskjedshyl helt til jeg fant ut at jeg var veldig trøtt og noen andre barn begynte å gråte. Da visste jeg ikke om jeg skulle spise eller gråte, gjorde derfor begge deler. Veldig godt at mamma kom akkurat da. Var veldig klar for å sove.

 I morra skal jeg derimot være i barnehagen lengere alene og også forsøke å sove der. Mamma og pappa mener det kan bli spennende, men jeg er sikker på det går strålende. For om jeg er like trøtt som de andre to dagene så sovner jeg på ett blunk. Man blir jaggu sliten av å være i barnehagen gitt.




I dag sovna jeg uten protester, bare la meg ned, og kosa litt med kosekluten og lukka øynene. Mamma ble nesten sjokka. Var litt protester i går sjø. det vil si vill hysterisk hyling i 30 minutter før jeg gråt meg i søvn. Roa meg litt når mamma kom innom i ny og ned og på slutten var det i grunn greit at hun gikk ut for jeg var visst litt trøtt fant jeg ut da. 

Blir veldig spennende framover. Jeg har jo ikke full barnehageplass men deltid. Så jeg skal gå mandag - onsdag - fredag en uke og neste uka skal jeg gå tirsdag og torsdag. Og sånn blir det annenhver uke. Høres veldig fint ut da. Tror alle gleder seg like mye som meg. Jeg har begynt å skjønne at det er barnehagen vi skal til nå når vi tusler bortover til Trosterud. Så langt er vi alle fornøyde med barnehagen i allefall.

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar