fredag 20. august 2010

Lyngstadtær?



Joda, du leste riktig, det er snakk om disse Lyngstad tæra i dag. Nå har bestemor gått å mobba mamma og meg for at vi har slike flotte, lange Lyngstad tær og nå kan jeg endelig vise hva de er gode for. Nemlig til å plukke opp en plastkopp i badebalja
se så fint den henger på storetåa

litt morsomt i grunn

fikk den til og med av igjen

deilig å ligge godt tilbakelent og kose seg i badebalja gitt.

De kan også brukes til å klore mamma på magen når jeg får sove i senga til mamma og pappa (skal sies at da blir jeg fort lagt i min egen seng igjen) eller kile litt med og ikke minst gå stødig på. Så hva gjør det vel om man i en alder av 16 mnd bruker str 23 i sko? 
I dag har vi vært litt ute mamma og jeg, Har testa briovogna litt igjen. Nå går det virkelig unna og plutselig bare går jeg fra den og utforsker litt på egenhånd. Jeg løper fra mamma rett som det er. Men følger med på hvor hun befinner seg hen da. Eller er det hun som følger med på meg, lett å bli forvirra når det er så mye å se på her ute. gress skal tas på, trær skal klappes på, sneiper skal utforskes, lyktestolper sleikes på, asfalten skal også smakes på og pinner skal suttes på eller prøve å bli putta innimellom sprekker eller benker. Det skal ikke stå på kreativiteten i allefall.

åh... mamma må du ta bilder hele tida?


litt klar for senga
 
Vi begynner å bli mektig lei av at de over pusser opp. Det er borring til alle døgnets tider syns jeg. Den borrelyden er så høy og fryktelig skummel. Når jeg hører den løper jeg så fort jeg kan skrekkslagen bort til mamma eller pappa og klamrer meg rundt halsen dems, noen ganger gråter jeg litt fordi jeg er så redd. Men det hjelper alltid med mamma eller pappatrøst. De er jo litt gode å ha disse foreldrene da. Skal innrømme det. 
Får håpe det snart blir slutt på alt det bråket fra de over da.
I morra kommer Grandtante Anita på besøk. Det blir kos.
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar