mandag 29. november 2010

Toftehelga


Jippi, jeg har vært hos mormor og Bessa igjen i helga. Har kosa meg masse, sovet godt og herja og lekt og bølla. Mormor har forsøkt å pynte til advent og jeg har selvfølgelig hjulpet henne med det. Hun var ikke helt enig i at jeg hjalp til så mye men det er jo tanken som teller eller hva?
Mamma og pappa har kosa seg med alenehelg og sikkert ikke gjort så mye fornuftig kjenner jeg de rett.
Helga har gått rasende fort og det har vært full turbofart på meg hele tiden, opp kl 6.30, spise masse mat, lage litt tsunamibleier, herja, lekt, bølla og satt onkel og tante i sving. Jeg har bada og dusja og hatt en kjempekoselig helg. Håper jeg snart kan komme tilbake mormor og Bessa.
Ellers går det i ett hjemme også, jeg rydder på kjøkkenet, stua og tja hele leiligheta, jeg stortrives i barnehagen, det er fortsatt litt rart at mamma jobber noen dager og pappa er hjemme, men pappa og jeg koser oss masse. 
Nå er det advent også så jula nærmer seg med storskritt
ha en flott førjulstid
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar