søndag 7. november 2010

Slå deg ned før jeg gjør det...


Tja ikke bokstavelig talt da men jeg har begynt å sette meg ned over alt. Har fått skikkelig smaken på det etter jeg endelig fikk min egen digge lenestol hjemme. Fikk den av Bestemor og nå har jeg endelig en stol å sitte i som passer meg når jeg skal se barnetv. Har en helt lik stol hos mormor som er kjempepopulær så da må man ha en lik hjemme også. Det er veldig morro med stoler, puter, madrasser og jeg bare rygger mot det jeg skal sette meg på også setter jeg meg rett ned

relax -just do it....
Her om dagen satt jeg meg på ansiktet til mamma. Hun lå på gulvet og vi drev å herja, plutselig fant jeg ut at kanskje jeg skulle teste ut hvordan det var å sitte på ansiktet hennes. Funka helt fint det, men mamma var ikke like enig da. 
I helga har jeg vært hos Bestemor, overnatta der og presterte å sove i 14 timer. Deilig ja. Koser meg på besøk jeg. Mamma og pappa har sovet ut og vært på kino tror jeg. Det raser litt sykdom enda, vi er litt småforkjøla alle mann og jeg har kasta opp i dag. Formen var stigende utover kvelden men vi får se hva natta bringer.

her i huset har man næringsvett og jeg henter liksågodt brødskalker fra søppelbøtta...


og tuller litt

En annen kul ting jeg gjør om dagen er ikke å danse, eller jo jeg danser på min måte, nemlig å gå rundt i ring til jeg blir så svimmel at jeg faller. Veldig morsomt, gjør det til all musikk nå. Mamma og pappa å passe på at jeg ikke detter

danser litt i ring:) 
(blir litt svimmel da)
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar