torsdag 9. desember 2010

enæh nææææ!!



Eller som mamma sier ælske dæææ.. Jeg prøver å si det hele tiden. Når jeg skal legge meg sier mamma natta ælske dæ (trøndersken kommer virkelig fram her) og jeg hermer etter ænææh nææææ! Og jeg skal ha mamma til å nusse på handa mi og jeg vinker natta. Jeg vinker til hei, hade og natta. Like greit.


Uka har gått fort og det er full juleforbredelse i heimen, jeg har laga julegave i barnehagen og gleder meg til å gi de til mamma og pappa på julaftenen. Ellers så er det kaldt så vi er mye inne å koser oss. Det går i lesing og lesing og lesing og litt herjing, litt leking og jul på Månetoppen. Det er litt spennende det. Morsomme de nissene. 

Vi har bakt pepperkaker.

jeg var mest opptatt av å spise pepperkakedeigen  
og stjele pepperkakeformene til bestemor

Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar