søndag 21. november 2010

pass deg eller så dasker jeg til deg med håndveska mi



Tja, hva skal jeg si, jeg fant ei lita håndveske og tenkte den var litt tøftt. Og jeg visste akkurat hvordan jeg skulle ha den.  Mamma syns jeg var veldig søt i allefall når jeg hadde en bil i den ene hånda og ei pittelita polkadottveske i den andre. 



Vi har med andre ord kosa oss masse i helga. Vi har besøkt herlige Tuva og mamman og pappan hennes. Der fikk vi deilig spagettig og kjøttdeig, vi lekte litt ute i kveldsmørket, lekte masse inne og jeg fikk kosa litt med Tuva min. (les klappa henne litt for hardt på hodet og kosa kanskje litt hardt) Men kjempekoselig treff, blir alt for lenge mellom hver gang syns jeg.
Hvor er Aron??
ikke i skapet i allefall
eller kanskje han er det likevel?
jo, det var Aron!!
Ellers har pappa, mamma og jeg herja masse, lekt med leker i hele huset, lekte gjemsel, politi og røver og lest bøker. Bøker er kjempepopulært om dagen, spesilet de som man kan åpne klaffer og luker på. Mamma og jeg har også bakt litt til jul. Masse godteri tror jeg det ble, Jeg var litt vel opptatt med å "rydde" på kjøkkenet.

"rydder"
Ha en flott søndag
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

1 kommentar:

  1. Søting ^^, Hihi...
    Det har forresten vært over 10 000 besøkende på siden =D Wuhuuuu...

    SvarSlett