søndag 14. november 2010

joda vi er her...


Ting går bare veldig i ett her om dagen.
Mamma har begynt å jobbe og vi forsøker å få ting til å passe med pappa sin jobb, barnehagen min og hverdagen. Mamma har vært litt sliten, vi har vært litt syke men nå virker det som det første sjokket har lagt seg.
Det er destod mere stas å være hjemme sammen med pappa en hel dag innimellom. Bare oss gutta. Vi skal ha guttedag i morra også. For da skal mamma jobbe og jeg skal ikke i barnehagen. Flott at pappa har fri da ja.

I det siste har dagene gått fort, helga har også gått fort. I dag var vi på besøk hos Julie og Emilie, tvillingjentene til venninna til mamma. Vi kosa oss masse der, spiste lunsj, lekte og sov og herja. Jeg viste meg fra min mere beskjedene side for første gang. Men da vi kom hjem og bestemor kom på besøk ble jeg helt turbo. Jeg tulla og fjasa, erta og kosa meg. Vi spiste middag og til dessert vafler. vel jeg spiste ikke vafler jeg slukte de.


Ellers er det veldig morsomt å gå uten bleie og tisse opp etter skapdørene på kjøkkenet og nesten i skjøteledningen på stua. 
Jeg digger også å følge med på når mamma og pappa spiller mariokart eller mario galaxy. Jeg kjenner til og med igjen mario som er på plakaten i butikken. Han er i grunn litt morsom.


Ha en strålende uke folkens. Her er det jobb, barnehage og masse kos som står for døren.
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar