mandag 1. november 2010

klespanikk og oppsummering



skal vi se.... jo klær er no herk gitt. Jeg liker ikke at det dekker litt av hånda eller krøller seg inni ermet, sokkene må være ordentlig på, kan ikke ha noe pippistrømer her altså, buksa kan ikke stikke nedom foten og ellers er det et lite mareritt å kle på seg.. Men vi kommer oss igjennom det da, på ett vis. Litt hysteri, litt mamma hjelp meg gråting og litt klaging så får da klærene delvis være på. Lue er til nød greit men votter kan man bare glemme. Det er nekt delux. 
Ellers har vi hatt en runde med vil ikke sove på natta så nå får jeg ikke lenger smokk på natta i håp om at jeg kanskje sover litt bedre da. Jeg blir visst sint fordi jeg kaster smokken på gulvet og skal ha den tilbake.

I tillegg har det visst vært litt hyling og gråting og ett par hjørnetenner har dukka opp. Så vi tar liksågodt alt på en gang igjen. resultatet av dette har vært lite soving, slitene og trøtte foreldre og jeg har i grunn vært litt sliten selv. Det var det de sa i barnehagen på fredag i allefall. Men nå er alt litt bedre. øre er bra, tennene er kommet fram. Har til opplysning nå 16 tenner.. 

Siden jeg har vært pjusk i helga og har derfor vært inne. Dette i håp om at øreverket skulle gå over av seg selv og vi slapp lege eller legevakt. Jeg fikk derfor en gave av mamma og pappa. En superkul bilgarasje. Og gjett om den er poppis a. Jeg elsker biler og alt som hører til så den har blitt godt brukt i hele helga. Til og med blitt litt ødelagt. ops ikke si det til disse foreldrene mine..

jeg har også brukt tiden på å bølle med mamma og klatre og herje med henne.  Slik blir resultatet av fotograferinga da..

Fra søndag til tirsdag forrige uke var jeg hos Mormor og Bessa siden mamma og pappa var en tur i Kiel. Kosa meg masse der og sov som en stein. Mormor våkna før meg.. Jeg lekte og herja med tanter og onkler og hundene. 

Vi har også forsøkt å nytt det siste deilige høstværet. Nå er det november og snart jul


 
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar