onsdag 17. november 2010

Kesam, Kesam open up


Tja, tittelen sier vel sitt og nei vi har ikke skrevet feil.. Her er det kesam som gjelder, fra Tine selvfølgelig. Man skulle tro hele familien ble påvirka av at mamma har begynt å jobbe der. Men det er nok bestemors fortjeneste dette. Jeg har nemlig fått smake bringebær og kesam hos henne en del ganger og man kantrygt si at nå er jeg Kesam avhengig. mamma påstår at jeg er helt tullete etter Kesam, enda mer enn etter yoghurt faktisk. Jeg kan nemlig spise nesten en hel boks alene hadde jeg fått lov men disse foreldrene mine er så kjipe at de begrenser inntaket. Og da blir jeg litt sinna kan man si. Jeg vet hva jeg vil nemlig ha og jeg sier i fra.




I dag har det faktisk vært litt forsøk på å si noen ord. Jeg prøver å si æsj som blir sssss. og sokker er gokka, og neineinei er fortsatt et slagerord. Jeg sier ifra

Også er jeg glad i å kose og nusse. Også fremmede kan få seg en klem. I dag var mamma og jeg ute å akte litt i det alt for lille akebrettet mit (ops har visst vokst litt siden i fjor vinter) og da gikk vi forbi senteret der de hold tpå å henge opp julelys. De brukte en stor kran og to menn stod å hang opp lysene. Jeg fulgte ivrig med også måtte jeg bare bort å gi han ene en klem. Han snakka litt med meg også da. Tror han syns det var koselig med en klem som et avbrekk i jobbinga. (hadde visst en liten gutt på min alder selv også) Jeg vet å glede hverdagen til de fleste. Ga noen smil og prata litt med folk som var ute å gikk også.  Var temmelig kaldt i dag så jeg tenkte at noen smil og klemmer varmet

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar