fredag 22. oktober 2010

på snørra løs



Her går det bokstavelig talt på snørra løs. Jeg har vært i barnehagen og koser meg masse der. Vi er masse ute og jeg går og går rundt, plukker blader og leker og tryner tydeligvis. Da mamma og pappa kom og hentet meg i går hadde jeg falt rett på nesen så jeg hadde skrubbsårpå nesa, blåmerke i panna, og litt rester fra neseblod.  Her går det virkelig unna gitt. Dere kan nok skimte at jeg er litt rød på nesa og lit thoven, det er ikke matrester om dere måtte tro det, selv om jeg noen ganger spiser med hele ansiktet:) 

Nå sitter mamma og jeg og koser oss med frokost/lunsj. Mamma har stått opp nå og pappa har lagt seg. De jobber tydeligvis på skift og syns kl 5.30 er litt i tidligste laget å stå opp.. Det er bra de samler krefter for det trenger de om de skal holde tritt med meg.

nam nam MAT!!Related Posts with Thumbnails

I dag skal vi bare kose oss sammen hjemme alle tre, men i morra skal jeg på en liten ferie hos mormor og Bessa. Mamma og pappa skal kose seg litt alene og jeg skal kose meg masse hos mormor og Bessa, tante og onkel. Det blir stas det. 

God helg alle sammen

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar