søndag 6. juni 2010

In the summertime


Så blir det en del sløving gitt. Eller sløving og sløving er vel å ta i. Det blir bare mindre tid til tv, data og blogg. Vi er masse ute, vi koser oss og finner på mye ute. Vel som bildet over avslører har vi faktisk støvsugd da:) jeg hjalp villig til og er ikke lenger redd støvsugeren nei. Nå skal den faktisk klatres på...
Jeg forsøker å lære meg å gå, er ganske så stødig nå men å få beina til å peke rett fram er ikke like lett. Den ene foten går innover og den andre går utover så hadde ikke mamma leda meg hadde jeg gått sidelengst. he he. Men å krabbe i gresset er ikke alltid like gøy. Det er litt ekkelt så da går jeg på beina og hendene i stedet for å knærene. Man finner alltid løsninger sjø.
Jeg har også bada ute for første gang, i plaskebassenget i hagen til Bestemor. Deilig. Har bada to ganger nå da. 


Deilig å bade ute ja

På lørdag hadde vi besøk av mormor, tante og onkel. Vi kosa oss ute og spiste lunsj og herja og lekte og hadde det så bra. 
hmmm, hva er grunnen til dette farskansiktet mon tro...


dette er grunnen. Bølla in action

tanteangrep...

maten til mormor er mer spennende enn min egen i allfall

mormor og onkel koser seg


Herje litt mere:)

I dag har vi vært hos Bestemor og spist middag. Har kosa oss ute i hagen og jeg har bada i plaskebassenget, herja og bølla og leka med biler. Biler er det tøffeste i hele verden. Jeg brrrrrrrrr'er dagen lang og kjører rundt. 

Ha en flott søndag. 

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar