onsdag 30. juni 2010

Mine første vaklende skritt



Endelig har jeg skjønt det det med at jeg kan flytte beina når jeg står uten støtte også. Jeg har jo lenge gått rundt bord, langs vegger, med briovogna og det som jeg kan holde meg i. Men i går tok jeg de første skrittene uten støtte mot mamma og pappa. Litt skummelt var det så jeg tok ett par skritt før jeg kasta meg i armene til mamma. Pappa filma det så vi skal se om vi ikke får lagt ut den lille videosnutten etter hvert. 
Men jeg står også stødig som en påle nå, uten å støtte meg til noe som helst. Men det er skummelt det også så det er tryggest å lene seg mot veggen ja:)

står som en påle men med retning veggen

Det var litt tryggere ja:)


Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Åååå, det er så UTROLIG moro når det først løstner :):):)

    FLINKE Aron (som blir mer og mer lik mammaen sin)

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med fantastiske skritt :)

    Jeg har en konkurranse på bloggen min om du vil vinne navnesmokk til den flotte gutten din :)
    http://hmoholt.blogspot.com/2010/06/konkurranse-i-samarbeid-med.html

    Fortsatt god sommer!

    Hilde

    SvarSlett
  3. Nina: Ja det er helt herlig, han begynner å bli så stor nå syns jeg. Det er ikke mye han tør å slippe seg løs å gå enda men det kommer nok snart nå:)

    HildeM: tusen takk:)og takk for tipset, skal sjekke det ut:) Morro med konkurranser.
    God sommer til deg også

    SvarSlett