tirsdag 8. juni 2010

Aron Gråstein

Nei jeg har ikke offisielt byttet navn, men jeg kan nok kalles det for gråstein det er godt det. Når vi er ute så setter jeg meg ned og peller stein, putter de i munnen, tygger litt og sutter på de. Så spytter jeg den ut og finner en ny. Ikke bare steiner smaker jeg på men pinner, gress, blomster, og stort sett det jeg finner som ser spennende ut. Alt skal smakes så her er vi ikke redd for å prøve nye ting i allefall.

Mamma har vært litt daff i det siste og det har vært mye styr med bilen, men nå er den hos doktoren og blir nok bra om noen dager. Men det er nok tøft for hu mor å stå opp kl 5 på morgenen for makan til sløvt menneske skal man lete lenge etter. Nå har hun bestemt seg for at hun må legge seg enda tidligere. For når hun glemmer å skru av ovnen, lukke kjøleskapsdøra og vimser rundt uten mål og mening da trenger man emre søvn. Men hun sitter masse å syr og da glemmer hun lett tiden..

Jeg herjer og krabber og går rundt. Med støtt fortsatt. Men i dag har jeg bare støtta meg med en hånd mens jeg gikk sammen med mamma og vogna. Er så tøff at nå er en hånd nok.
Dagene går og været er plutselig skiftende nå så litt mere klær skal på og vi er like mye inne som ute. 
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar