tirsdag 22. juni 2010

tittei

en litten titteiblogg i dag. Vil bare si hei og at her går ting unna. Har ordna pass til meg, har så smått begynt å pakke, jeg bruker briovogna flittig og går og går med den, jeg reiser meg opp med minimal støtte og ellers er ting som før. Det pelles på alt og lydene blir fler og høyere. Jeg har også begynt å etterape det mamma og pappa sier. Så nå må man passe på ordene som kommer ut fra munnen dems. Herjing og leking med pappa og mamma er gøy, spesielt "hvor er Aron leken". Mamma syr mer og mer, så titt gjerne innom bloggen hennes
Også spør jeg veldig pent om dere kan fortsette å stemme på meg som vinner av lanoungen 2010. Trenger masse stemmer.


hvor er Aron?

en skal tidlig krøkes, som....

god choicer skal bli, We care:)

jeg blir så sint, så sint når jeg ikke får tild et jeg vil...

ha en fantastisk uke!
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar