fredag 9. juli 2010

besøk fra Bergen og reisefeber



Her går dagene unna, vi prøver å kose oss, prøver å pakke og dagene går fort. Syns ikke det er lenge siden mamma og pappa bestilte billetter til syden og nå skal vi endelig reise om et lite døgn. 
Pakking er gøy da, jeg elsker å ta ut av bagen, mens mamma helst vil putte ting oppi bagen. Ja, ja, blir jo en morsom lek ut av det. Men nå blir det nok pakking til slutt for vi har fått besøk av selveste Fadder Nina nå og hun og jeg herjer og leker sammen mens mamma ordner og pakker til tur. Det er jo så koselig med besøk. Kan tro jeg ble glad da jeg våknet kl 4 i morges og Nina lå på rommet mitt og sov. Måtte se på henne, smile også gjemme meg i senga igjen. plutselig sovnet jeg bare der jeg gjemte meg og sov helt til 7. Burde hatt damebesøk på rommet hele tiden tror jeg for da sover jeg SÅÅÅÅ mye bedre. Mamma ble helt sjokka da Nina stod opp med meg kl 7. Snakk om luksuslife a gitt. Vi koser oss masse og skal en tur inn til byen i dag og Nina blir her helt til i morgen. I like. Og jeg har MYE å vise fram her hjemme, og da skal alt vises fram og pekes på,  det er leker, lys, dører, rom og tak. :)


Det blir øving på gåing, asshaking (vrikke rompa til musikk er tingen), leking, boklesing, og masse herjing både ute og inne. Sola skinner og livet er herlig. Og i morgen venter Hellas, 
Ha en fantastisk sommer alle sammen, vi kommer sterkere og mere aktiv tilbake etter ferien. 
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar