tirsdag 5. oktober 2010

Hurra for Mormor


Vi slår til og sier gratulerer så mye med dagen til Mormor i dag siden vi sikkert ikke rekker skrive i morra. Vi var hos mormor og Bessa i går med kake og gaver også og feira mormor ordentlig. Vel og merke to dager før da men. Mormor fyller nemlig 50 år på onsdag 6.oktober. Hipp hurra sier vi da. Rundt tall og greier. Vi troppet opp med sjokoladekake og gaver og hadde det så koselig i Tofte. Og vi undrer oss enda over om det huset de nå bor i faktisk er det samme som de starta med på Sinnasnekker'n. Undrer på om de har bare henta ett annet hus å plassert der for det ser absolutt ikke likt ut. Huset er så fint atte. Og i kveld kommer siste episode med Mormor og Bessa på Sinnasnekker'n og vi får se resultatet. Vi gleder oss masse og er kjempespent på episoden

teste lue tid

halla! henger med onkel og sjekker ut data'n

yo!

Jeg herja masse med Balder og Bastian (hundene), med Tante Alexandra og Onkel Stian og Mormor og Bessa. Det nytta ikke for de andre å snakke med Mormor for hun var helt oppslukt i meg:) Vi fikk pizza som var kjempenam nam,. Jeg spiste i allefall masse. Så fikk jeg grøt når de andre fikk kake. Helt greit for meg altså, mulig jeg ikke trenger noe mere sukker. Var i allefall det mamma mumla noe om. Det skal ikke stå på energien min i allefall.
Og kremen var jo når jeg skulle skifte til pysj fikk gå rundt naken i stua. Mamma advarte mormor om at det kunne bli litt skvetting på gulvet og jaggu benyttet jeg meg ikke av muligheten å gå uten bleie og tisse ned gulv og møbler. Vel mormor, du ble advart. Jeg bomma heldigvis på data'n med en halvmeter. Tror Mormor og Bessa var glad for det da. Men så var det på tide å komme seg hjem til senga og det var godt å legge seg i den myke deilige senga mi etter å ha duppa av i bilen i en time. 

Tantekos

I dag er det barnehage dag. og det gikk så greit å dra dit. Jeg rakte armene mine mot Kathrine som jobber der og sa hade til mamma uten å grine eller noe. Bare smilte. Jeg liker meg nemlig veldig godt i barnehagen. 
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar