søndag 3. oktober 2010

Helgeoppsummerings


Helga går fort gitt.. Og her har det gått unna. Ei uke med barnehage og kos var over og fredagen kom snikende på. Torsdag var vi en tur på Skullerud å spiste boller og testa turferdighetene. Det vil si jeg fikk gå fritt på gresslettene der og søle meg til og gjøre stort sett hva jeg ville. Vi kosa oss masse i det deilige høstværet. Sola skinte og det var passe varmt ute. Fredagen var jeg i barnehagen og stod ved porten og ventet på mamma da hun kom for å hente meg. Bestemor kom også hjem til oss en tur. Det var kjempekoselig. Vi tulla og tøysa og hadde det så gøy sammen. 



tittei:)

Lørdag dro mamma og jeg for å møte skjønne Tuva og tøffe Ola. Og mammane dems da. Vi var i barnehagen til Tuva og der lekte jeg både med sand, sklie, husker, tellekuler og tusla litt rundt og smakte på det meste. Vi spiste mat og kosa oss alle sammen. Godt å leke sammen igjen. Blir jo lengere og lengere mellom hver gang nå. Men vi prøver så godt vi kan å få til treff.
vil heller hjelpe til å dytte enn å huske selv.

Tuva var ikke helt enig da men..

må telle litt også.

det var kaldt men det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær...(ble litt god blandings denne gangen:) 


Jaggu forsvant ikke lørdagen fort også og søndag stod for tur. Mamma og jeg var alene hjemme. Pappa har jobba masse i helga. Men mamma og jeg har klart oss ra, herja, lekt, vært ute i regn, vind og sol og alt har gått så bra. Det er i allefall ikke noe å si på humøret. hverken på mamma eller meg. På ettermiddagen dro vi opp til Bestemor på middag og dit kom også pappa, oldemor og oldefar. Det var stas det. Jeg elsker folk og oppmerksomhet. Så det ble mye latter, smil og kos. Og plutselig var helga over like fort som den kom. 
Koselig å være i Oldemors armen, selv om hun påstod at jeg var veldig tung. 

Å raide soverommet til bestemor og pelle på lampa hører med:)

I morgen er det Toftetur som står på planen. Vi skal nemlig ta med kake og gaver å feire mormor som har bursdag på onsdag. Hipp hurra for mormor.
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

1 kommentar:

  1. Tusen takk for sist, det var såå koselig! Vi må snart møtes igjen- det er et must! (For du er så tøff og søt) !

    smask Tuva

    SvarSlett