onsdag 6. april 2011

lite mimrebilde fra da jeg var mindre og ikke minst hadde mindre hår...

ord jeg sier;
næææi- nei
Bainn- vann
baill- ball
barm- varm
ba- løft meg opp, hjelp meg eller hva er det
stjæmne- stjerne
pappa- mamma og pappa for tiden selv om jeg sa mamma før.... (merkelig syns mamma i grunn)
bæ bæ lille la- bæ bæ lille lam
tre- tre
dånke- tog
dådådånke. thomastoget
bila- bil

det var de ordene vi kom på i farten i allefall

Nå er det ikke lenge igjen til det blir operasjon og bursdag. Jeg skal få dren i ørene den 11.april så blir det bursdag 12.april. Mamma syns det er litt rart at jeg blir 2 år men vi kan vel bare konstatere med at tiden går fort.
Ellers er mamma fylt 29, pappa blir snart 30 og vi har feira og skal feire innimellom jobb, barnehage, operasjon, påske og kurs. Så her går det unna. Det går i allefall opp i opp med litt planlegging osv. 
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

1 kommentar:

  1. For en kjekk, ung mann :-))
    Nydelig!!

    Så hyggelig at du vil være med i give awayen min :-))

    Lykke til!

    Klem!

    SvarSlett