lørdag 26. mars 2011

vanndam



Endelig! Det smelter ute og går mot vår. Jeg slipper lag på lag med klær og enda bedre, når snøen smelter så blir det store og små vanndammer ute som jeg kan plaske i. Jeg fant en her om dagen og til min store lykke fikk jeg løpe og plaske i den. Percytoget bada litt også, velidg viktig å bade møkkete tog.
Jeg var litt blaut da jeg kom inn, men det var så varmt og deilig ute så det gjorde ingenting. Var god og varm jeg.

Ellers driver mamma og pappa og lager store vanndammer på badet om dagen også. Der er det noe feil på sluket så det blir alltid svømmebasseng når de dusjer. Ikke like populært og ikke får jeg herje i de vanndammene heller.
Det går fortsatt i tog og tog, I begynnelsen av uka hadde vi besøk av Nina. Det var stor stas og jeg glemte nesten toghysteriet for en stund. Men bare nesten. Nina og jeg herja, spiste masse god mat, hun leverte meg i barnehagen og stod opp med meg om morgenen. Det var koselig det. Vi håper hun snart kommer på besøk igjen.

Det nærmer seg bursdag og greier. Tenk at jeg blir 2 år snart. Tiden går fort.
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar