mandag 11. april 2011

dagen før dagen men også selveste dagen



Nei, vi surrer ikke og det stemmer at der er i morra jeg har bursdag. Hele 2 år har gått siden jeg så dagens lys. Mamma og pappa klarer knapt nok å forestille seg det. Jeg vokser så fort og tida går så alt for fort sier de. Den gjør kanskje det. I går tok vi en tyvstart på feiringa og hele toftegjengen kom for å feire bursdagen min og litt alle sammen som har hatt og skal ha bursdag nå i disse vårmånedene. Det ble pølser, sjokoladepudding og masse gaver. Vi var ute i finværet og kosa oss og jeg som ikke hadde tid til å sove duppen min slokna i fanget til mormor kl halv seks... Før barnetv med andre ord. 



Related Posts with Thumbnails


Men i dag har jeg vært hos ørelegen og satt inn dren i ørene. Det gikk veldig fint. Jeg var ikke helt fornøyd med å få narkose og heller ikke så fornøyd da jeg våkna opp fra den. Men ellers har formen og humøret vært upåklagelig. Det går bra med tøffer gutter sjø. Og ett mamma og pappafang er alltid godt å ha når man er litt småslækk. Nå er operasjonen overstått og vi er litt spente på om det blir noen forandringer. 
Ha en flott dag alle sammen. 
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen fine Aron!!! Nå er det lenge siden jeg har sett deg altså. Ha en superduper bursdag!

    Klem fra Tuva-mormora

    SvarSlett
  2. tusen takk. Ja nå begynner det jammen å bli lenge siden. Ha en flott helt Tuvamormor

    SvarSlett