onsdag 16. mars 2011

Sum up...


Ja, en oppsummering er nok på sin plass. Igjen... 

Mamma og pappa fikk endelig tilbake litt overskudd og energi. Det begynte å trene, så ble de litt forkjøla og nå bare går de å hoster, snufser og er sååååå dårlige... Yeah right, jeg går da rundt å snørrer og har vondt i øra hele tiden, men hører de at jeg klager. Eh nei... Blir voksen sier nå jeg bare. En snue har da aldri tatt livet av noen, men det høres nå virkelig ut som det ikke er langt unna her i heimen..

appelsinskall er surt ja... 
Vi venter fortsatt på time til operasjon av dren en gang før påske... 
Ellers er det deilig med vårfølelse, det begynner å smelte litt snø her og resultatet er masse vann å vasse i i barnehagen. Er temmelig blaut når jeg blir henta og er ute gitt. Artig. Vann er gøy.


viktig å ha skikkelig luesveis etter en dag i akebakken

Jeg synger mye "Bæ bæ lille la" og lærer meg nye ord hele tiden. Stjerne er favorittordet om dagen, blir "stjæææmne" og "dådådådå dånge" er fortsatt Thomas toget. Tog er like popis, biler," baill" og månen er veldig spennende. Jeg må si natta til månen hver kveld før jeg legger meg. Ellers peker jeg veldig mye og samler opp litt ord. Jeg vet hva det meste heter, men det å si de er litt tøffere, men det kommer seg. Jeg prøver meg på flere og flere ord hver dag. Ba er fortsatt ett kombiord for å få hjelp, bli løfta opp, er ferdig å spise, eller spørre om hva ting er ord.

Slenger med ett bilde fra karnevalet i barnehagen. Jeg var cowboy/farmer. Vi ble aldri helt sikker der men ble jo litt kul da.

Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar