onsdag 23. februar 2011

Klatremus og Dånke

Kan trygt si at formen er stigende og i morra skal jeg endelig i barnehagen igjen. Vet ikke om mamma og pappa er mest glad for det heller jeg. Men vi kan vel si det sånn at å være inne i nesten ei uke går alle på nervene. Men i dag har vi kosa oss masse. Det har gått i tog, tog ,tog, litt mere tog og litt tegning, biler og litt herjing med mamma og pappa. Men Thomas toget er fortsatt det aller tøffeste. Har sett dvd´n noen ganger i dag også. Jeg bare peker på tv'n sier "Dånke" og henter Thomas toget dvd'n.

morro å klatre;

men absolutt ikke lov å stå på bassforsterkeren til pappa, hva gjør vi da?
gjemmer oss sånn og sier "borte"
så oppdager vi at mamma driver å skriver på dataen og tar bilder. Det må sjekkes ut

Så nå håper vi øreverk, forkjølelse og feber har reist sin vei for ei lang stund. 
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

2 kommentarer:

  1. Hei Aron! Så koselig å se åssen du har det - lenge siden sist! Så stor du har blitt! Hilse mammaen din også da!

    Klem fra Inger, mormor til Tuva

    SvarSlett
  2. Hei mormor til Tuva. Ja det har virkelig vært stille fra denne fronten. Mye nytt som har skjedd og destod lite tid generelt på data. Mamma som har begynt å jobbe og jeg har vært en del syk og ikke sovet så bra på natta. Men nå tror jeg vi har funnet ut av det. Får vite mer til uka.

    Jeg vokser og vokser og spiser og spiser og er høyt og lavt og over alt. Så det går i turbofart her.
    mamma hilser tilbake.
    klem fra Aron

    SvarSlett