mandag 21. februar 2011

helga


I helga har vi virkelig vært på farten. Mamma og pappa jobbet på lørdag så jeg var sammen med bestemor på dagen til mamma kom hjem. Så dro mamma og jeg til mormor. Der var også bonustante Monica. Det var koselig. På kvelden skulle disse damene ha vin og ost og det ville jeg også være med på. Ville ikke sove og fikk derfor bli med og spise kjeks. De salte var best ja. Her liker man alt som smaker og er kryddret. Jeg har også fått smaken på ketchup... nam nam.. 
Etter litt kjeks og vann ble jeg så trøtt at jeg sovna før hodet traff hodeputa. Og jeg sov ganske godt hele natta. Mormor og jeg stod opp kl 7 på søndagen og vekket mamma og Monica med trommeslag og konsert kl 9. Det falt ikke helt i smak med trommer og mamma snakka noe om at det får jeg aldri... Men vi skal nå se på det da. Morro er det uansett.
På søndagen spiste vi frokost, kosa oss, leka og det kom masse folk på besøk. Pappa´
n og Stemora til tante og onkel, tante Alexandra pluss hunden var innom og bonustante Anita, Jan Morten og kjæresten kom innom for å hente Monica før de kjørte hjem til Trøndelag igjen. Buhu... alt for lenge mellom hver gang vi ses så vi må nok komme oss til Trøndelag igjen snart vi også.
Da alle hadde dratt spiste mormor, mamma og jeg litt og kosa oss før mamma og jeg måtte dra hjem også. 
Jeg sov litt dårlig i natt men vi kom oss da igjennom natta. Det er noe øreverk og forkjølelse som herjer her men formen er temmelig tapper. 
Ha en flott uke
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar