fredag 25. februar 2011

hælg

Da ble det plutselig helg. Pappa ligger og sover etter å ha stått opp med meg i morges, mens mamma og jeg koser oss før mamma skal på jobb. Her kikker vi på 'dånke' og ødelegger matta mi. Ellers kjører jeg tog tog og tog. Pappa og jeg skal kose oss hjemme i dag, siden det er mamma sin tur å ha jobbhelg. Men vi skal da kose oss og finne på litt morro likevel. Har hørt noen rykter om en tur inn til byen for å sjekke vm stemninga, besøke jobben til pappa og besøk av bestemor. På søndag kommer visst mormor og Bessa innom også for de skal på ferie. 

Denne uka fikk jeg vært en dag i barnehagen. Får ta det igjen neste uke. Vi har jo kosa oss litt hjemme da. 

legger puslespillmatte og ser dånke samtidig

oi, tar du bilde på datan mamma, kan jeg også trykke på den???

Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar